معرفی بازی های کامپیوتری

معرفی و آموزش بازی های کامپیوتری و کنسول های مختلف گیم

معرفی بازی های کامپیوتری

معرفی و آموزش بازی های کامپیوتری و کنسول های مختلف گیم

  • ۰
  • ۰

معمولا ۳ نوع روش نصب بازی داریم :
۱) این روش راحت ترین روش برای نصب بازی می باشد: برای نصب بازی در این روش سی دی را داخل کیس قرار میدهید تا لود شود اکثر بازیها autorun دارند یعنی بعد از گذاشتن سی دی بازی بالامیاد و شما گزینه ی نصب رو کلیک می کنید و سپس مراحل نصب با زدن چند next انجام می شود: next>next<finish . اما اگر autorun نداشت باید فایل setup.exe یا install.exe را اجرا کنید تا نصب بشه . برای اینکار میرید به داخل DVD و معمولا فایل Setup درون DVD بازیها هست که اون رو دابل کلیک میکنید و بعد محل نصب بازی رو مشخص و بازی رو نصب میکنید در حین نصب اگر بازی شما چند DVD باشه به شما هرچند وقت یکبار پیغام میده که DVD بعدی را درون دستگاه قرار دهید
۲) نوع دوم نصب بازی های کرک دار است. کرک دارها دو نوع هستند.
نوع اول به فایل نصب شده کپی میشوند و نوع دوم اجرایی هستند و به فایل نصب شده بازی نصب میشوند. اگر بازی کرک دارد تمام فایل کرک را کپی کرده  حال فایل بازی را از صفحه دسک تاپ کلیک راست Propertis…Find Target کنید تا ریشه اصلی بازی پیدل شود  کرک را Paste کنید و بازی را اجرا کنید و لذت ببرید.
۳) روش سوم خیلی راحت نیست. بدین ترتیب که باید Image رو با درایو مجازی باز کنید.این بازی ها نیاز به درایو مجازی دارن که میتوانید از برنامه Clone Virtual Drive استفاده کنید.

ادامه طرز نصب بازی روی کامپیوتر

  • ۹۷/۰۳/۰۵
  • احمد کریمی